איך לבחור מידת רולר בליידס מתאימה?

הבדלים בגדלים בין חברות שונות

כמו בכל סוג נעליים שאנחנו הולכים לקנות, המידה יכולה להיות קצת שונה, אפילו אם כתוב עליה "מידה 36". מידה 36 של נעל ספורט אחת יכולה להיות שונה מעט בגודל ממידה 36 של נעל ספורט אחרת.

כך גם הגדלים של רולר בליידס. רולר בליידס של חברה אחת יכול להיות שונה בגודל מרולר בליידס של חברה אחרת, גם אם על שניהם כתובה אותה מידה בדיוק.

מדידת כף הרגל

כדי לדעת מה מידת הרולר בליידס המתאימה לך צריך למדוד את אורך כף הרגל באמצעות סרגל. מניחים את הסרגל על הרצפה ואת כף הרגל לידו. מודדים את החלק הארוך ביותר של כף הרגל, כלומר מתחילת העקב ועד קצה הבוהן.

טבלאות מידות של חברות רולר בליידס

אחרי שמדדת את אורך כף הרגל, יש לבדוק את המידה המתאימה לפי טבלה של החברה והדגם הרצויים. לכל חברה יש טבלת מידות. אפשר לבקש מהחנות בה מזמינים את הרולר בליידס לקבל את הטבלה או להגיד להם את אורך כף הרגל והם יתאימו לך את המידה לפי הדגם הנבחר.

טבלת המידות של K2

בעמודה השמאלית בטבלה ניתן לראות את אורך כף הרגל בסנטימטרים. בעמודה EU אפשר לראות את המידה כפי שמוגדרת בישראל.

טבלת המידות של SEBA

האם צריך לבחור במידה גדולה יותר?

התשובה תלויה בדגם ובגיל שלך. כמובן, שאם הרגל עוד צפויה לגדול, כדאי לקחת את זה בחשבון, אך לא להזמין מידה גדולה מדי שתהיה רופפת על הרגל. לא כדאי להזמין מידה שגדולה מעל ל-1 ס"מ מאורך כף הרגל. ישנם דגמי רולר בליידס לילדים בעלי מנגנון מתכוונן המאפשר הקטנה והגדלה של המידה.

בהתחלה לוקח זמן עד שרולר בליידס חדש מתאים את הפנים שלו לכף הרגל שלך. התקופה הזו עשויה להקשות על מחליקים מתחילים והכאב בכפות הרגליים עשוי להיות מייאש עבורם. מהסיבה הזאת כדאי למחליקים מתחילים לשקול להוסיף 0.5 ס"מ לאורך כף הרגל שנמדד ולהזמין מידה מעט גדולה יותר.

מדידת הרולר בליידס בחנות

בעת מדידת הרולר בליידס בחנות על מנת לדעת אם המידה טובה לך, צריך לקשור היטב את הרולר – איך לסגור היטב רולר בליידס?

העקב צריך להיות מקובע היטב בתוך הנעל. שבו בחנות עם רולר בליידס סגורים היטב ונדנדו את הרגליים קדימה ואחורה באוויר. אם כף הרגל זזה קדימה ואחורה בחופשיות בתוך הנעל, זו מידה גדולה מדי בשבילך.

קצות האצבעות צריכות כמעט או בקושי לגעת בריפוד הפנימי. אם האצבעות דחוסות בפנים, זו מידה קטנה מדי.

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל