חוגי גלגיליות ורולר בליידס לילדים

The main photo was designed by Freepik

רשימת מדריכים וחוגי החלקה על רולר בליידס וגלגיליות

באזור הצפון

באזור המרכז

באזור השפלה

באזור השרון

מאיזה גיל אפשר להצטרף לחוגים?

לחוגי גלגיליות ורולר בליידס מקבלים בדרך כלל ילדים מגיל 4, ומחלקים את החוגים לפי קבוצות גיל.

האם להשקיע בקניית סקטים לילד?

בהרבה חוגי רולר בליידס וגלגיליות בשיעורים הראשונים נותנים סקטים, מגינים וקסדה בהשאלה, כך שלא תצטרכו להוציא כסף על משהו שאתם לא בטוחים אם הילד יתחבר אליו. רק אחרי מספר שיעורים כשתראו שהילד נהנה בחוג תבקשו מהמדריכים המלצה על רולר בליידס / גלגיליות טובים.

כמה עולה חוג רולר בליידס / גלגיליות?

ברוב חוגי ההחלקה תקבלו את השיעור הראשון בחינם. המחיר לחוג משתנה לפי כמות הילדים בחוג ולפי המיקום בארץ. שיעור של שעה, פעם בשבוע יכול להיות בין 170 ש"ח ל-220 ש"ח לחודש.

למידע נוסף על חוגי החלקה באזור המגורים שלכם אתם מוזמנים לפרסם הודעה בפורום שלנו, בו נמצאים מדריכים מכל הארץ.

מה עושים בחוג החלקה למתחילים?

מתחילים את השיעור בחימום תוך כדי משחק שמשתנה מפעם לפעם. במהלך השיעור מתרגלים דברים שנלמדו בשיעורים הקודמים ולומדים אלמנטים ותרגילים חדשים באמצעות משחקים שונים. המטרה של המשחקים הם לגרום לילדים "לשכוח" שהם על גלגיליות ולהתגבר על הפחד או מחשבות שהם לא יכולים להצליח את התרגיל. לדוגמה, עבור ילד שמתחיל להחליק, אך עדיין לא מצליח להחליק מספיק טוב קדימה, משחק בו צריך לתפוס את המדריכה נותן לו מטרה שבה הוא מרוכז וכך הוא מצליח להשתפר בהחלקה.

איך עוזרים לילד להתמיד בחוג?

צריך להבין שבהחלקה על רולר בליידס וגלגיליות מדובר בתהליך ואם לומדים בשיעור מסוים להחליק על רגל אחת, לא בהכרח בסוף השיעור מסוגלים לעשות את זה בצורה טובה. צריך להתמיד ולתרגל והשליטה באה עם הזמן.

בתור הורים לילדים בחוג החלקה על רולר בליידס / גלגיליות, מה שאתם יכולים לעשות כדי לעזור לילד שלכם הוא לתת לו חיזוקים חיוביים ולעודד אותו. לפעמים בחוגים ההורים מסתכלים מהצד ומעירים לילד הערות על מה לעשות, כמו "תרים את הרגל", "תעשה ככה", "אל תעשה ככה". למעשה, מה שהילד מבין מזה שאתם (אלה שהוא כל כך רוצה להרשים) חושבים שהוא עושה את הדברים לא טוב וצריך לעשות אחרת. עדיף להשאיר את ההערות האלה למדריכים המנוסים ולהעיר רק הערות מחזקות, שישמע שאתם גאים בו וחושבים שהוא מתרגל יפה.

קראו עוד טיפים להורים לילדים שלומדים רולרבליידס/גלגיליות.

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל