איפה קונים רולרבליידס?

Space photo created by freepik – www.freepik.com

כדאי לקרוא קודם איך בוחרים רולר בליידס.

באזור הצפון

  • סיטי ספורט – רחוב האשלג 22, חיפה. האתר אינו פועל בשבת. ניתן לקנות רולר בליידס לילדים ולמבוגרים. מוכרים רולרים של חברות ידועות כמו ROCES, K2 ו- SEBA.
  • דקטלון – מרכז ביג, צומת קרית אתא. מוכרים רק מוצרים של חברת OXELO.

באזור המרכז

  • Endlessroll – רחוב השלושה 2, תל אביב. מוכרים רולרים מתכווננים לילדים ורולרבליידס מקצועיים למבוגרים לסגנונות החלקה שונים, כולל: אגרסיב לסקייטפארקים, רולרים למירוץ/ספיד-סקייטינג, רולרים לסגנון חופשי (freestyle) לסללום והחלקה אומנותית, וסוגים נוספים. מוכרים רולרים מקצועיים של חברות ידועות, כמו SEBA ו-POWERSLIDE.
  • רולר שופ – רחוב שמשון 7, פתח תקווה. מוכרים רולרים לילדים שמתכווננים גם באורך וגם ברוחב, ורולרים למבוגרים שמתאימים לסגנונות החלקה שונים. אפשר להשיג אצלם רולר בליידס של המותג K2, בעל נעל רכה, שנחשב טוב מאוד במיוחד למחליקים מתחילים.
  • ספורטי – המלאכה 19, חולון. מוכרים רולרים לילדים ומבוגרים של החברה הידועה K2.
  • פלגלגלים – רחוב המזמרה 12, נס ציונה. יבואן בלעדי של גלגיליות ורולר בליידס מהחברות TEMPISH ו FILA. מוכרים רולרים מתכווננים לילדים וכל הציוד הנלווה וגם למבוגרים.
  • אטלנטיס – רחוב בן גוריון 8, רמת גן. לא מצאתי אתר אינטרנט רשמי שלהם. מוכרים רולר בליידס של K2.

באזור ירושלים

  • ראם ספורט בע"מ – רחוב כנפי נשרים 13, גבעת שאול, ירושלים. יש סניף נוסף ברחוב תמנע 3, חולון. מוכרים רולר בליידס עם נעל רכה לילדים ומבוגרים לרמה של מחליקים מתחילים.

באזור הדרום

  • אלוף הספורט באר שבע – רחוב חיל ההנדסה 1, באר שבע. קיימים סניפים נוספים בבאר שבע, דימונה, ערד, נתיבות ושדרות. לפי האתר נראה שמוכרים רק רולר להוקי ומגינים של החברה הידועה Rollerblade.

רשתות שיש להן סניפים ברחבי הארץ

  • מגה ספורט – מוכרים רולר בליידס מתכוונן לילדים וגם רולרים למבוגרים. מוכרים רולר של החברה הידועה ROCES.
  • רשתות שמוכרות צעצועים – יש רשתות צעצועים שמציעות רולר בליידס זול לילדים. לדעתי, עדיף להשקיע קצת יותר ברולר שהוא לא צעצוע ויחזיק מעמד להרבה יותר זמן. מהניסיון האישי שלי, הבעיה ברולר צעצוע הוא שהחלק הרך של הנעל לא יושב מספיק טוב ויציב בתוך מסגרת הפלסטיק וקשה לבצע תרגילים עם נעל חופשיה. תחשבו על נעלי הליכה שלא יושבות עליכם טוב, כמה קשה יהיה לכם ללכת איתן וכמה כואב זה יכול להיות אחר כך בקרסוליים. בעיה נוספת ברולר צעצוע, לפי דעתי, שהוא יכול להישחק ולהיהרס מהר יותר באזור הגלגלים והחיבור בין הנעל הרכה למסגרת.

ישנן חנויות שפתוחות למשלוחים בלבד. על כן, מומלץ לקרוא באיזו מידה צריך להזמין את הרולר בליידס. בנוסף, חשוב לברר עם החנויות לגבי מדיניות המשלוחים שלהם והחזרות במידת הצורך.

קראו איפה קונים רולר בליידס להחלקה אומנותית.

מחליקים בוגרים מוזמנים להצטרף לקבוצות החלקה על רולר בליידס וגלגיליות הקיימים באזורים שונים בארץ.

<span dir=rtl>2תגובות ל‘איפה קונים רולרבליידס?’</span>

Add yours

  1. אני הייתי בראם ספורט בירושלים והיה להם רק סוג אחד של של סקטים (רולר בלידס) לא מקצועי איפה אני יכולה למצוא בעזור ירושלים והמרכז רולר בליידס מקצועיים בעזור ה 400- 600 שקל
    אשמח לקבל תשובה

    אהבתי

    1. רולרבליידס מקצועי לילדים ולמבוגרים יש ב-EndlessRoll בתל אביב. הם מוכרים את המותגים הכי נחשבים בתחום.
      אם זה לא מסתדר לך מבחינת מיקום / מחיר, תנסי בדקטלון – יש להם סניף בראשון לציון וסניף בתל אביב.
      יש 2 סניפים של מגה ספורט בירושלים: מלחה ותלפיות. הם מוכרים רולרבליידס של Roces שנחשבת טובה, אבל מוכרים רק נעל רכה ולא קשה. נעל קשה היא הכי מקצועית, אז תלוי מה ההגדרה שלך ברולר "מקצועי" ומה הרמה שלך.
      כרגע מיקום גיאוגרפי לא צריך להיות שיקול, כי החנויות סגורות וכולם פתוחים למשלוחים בלבד, אז מזמינה אותך להסתכל על כל החנויות ברשימה פה ולבדוק את מדיניות המשלוחים שלהם.

      אהבתי

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל