טיפים למתחילים – רולר בליידס וגלגיליות

קראו גם את טיפים להורים שהילדים שלהם מתחילים להחליק.

ליפול נכון

בהתחלה נופלים לא מעט. צריך ללמוד ליפול נכון, שזה קדימה על הברכיים מבלי שהידיים נוגעות ברצפה. כדי לא ליפול אחורה כשמחליקים על רולר בליידס / גלגיליות צריך להישען קדימה ולכופף ברכיים ובהתחלה להחליק עם ידיים מושטות קדימה. כשמרגישים שהולכים ליפול אחורה עדיין יש זמן לתקן ולשלוח ידיים קדימה לפני הגוף, כדי להעביר את המשקל קדימה.

התמדה

אסור להתייאש. אל תחשבו שאתם עושים משהו לא נכון רק כי אתם נופלים הרבה. אין כאב, אין רווח (No pain, no gain). אחרי כמה שיעורי רולר בליידס / גלגיליות כבר תתחילו להרגיש שאתם תופסים את העניין ויש התקדמות.

להרים ברכיים

להרבה ילדים ומבוגרים שמתחילים להחליק על גלגיליות ורולר בליידס יש נטייה להזיז את הרגליים קדימה ואחורה מבלי להרים אותן מהרצפה. בצורה הזו מחליקים במקום בלבד. כדי לנסוע קדימה על רולר בליידס / גלגיליות צריך להרים את הברכיים ולנתק את הרגל מהקרקע. לילדים בחוג גלגיליות ורולר בלייידס נותנים משימה – לגעת עם היד בברך בעת ההחלקה, כדי שיתרגלו החלקה נכונה ולא ישכחו להרים ברכיים.

הדגמה על רולר בליידס:

הדגמה על גלגיליות:

לעצור נכון

כשנוסעים על רולר בליידס / גלגיליות ומתקרבים לקצה המגרש יש נטייה לתפוס את המעקה ולעצור עם הידיים או לעצור בנפילה מכוונת על הברכיים. לא צריך סיכונים מיותרים כאלה כשאפשר לעצור נכון עם הרגליים על ידי שימוש במעצור או שיטות עצירה אחרות: איך לעצור עם רולר בליידס, איך לעצור עם גלגיליות.

טיפים נוספים שיעזרו לך להחליק טוב יותר.

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל